Stillingsopslag

Opret ansøgning

Sæby

Product Manager - Agroindustrien

Product Manager

Sæby – Agroindustri

Totalløsninger til foderfremstilling

Vores klient SKIOLD har mange års erfaring i salg og projektering af fodermøller over hele verden. Uanset hvor i verden og hvilke krav den enkelte kunde har til sit nye anlæg, så har SKIOLD en løsning der matcher. Fordelen ved at producere eget foder er, at dyrene altid får den bedste råvarekvalitet og friskt foder. Grundstenene i foderfremstilling er rensning, dosering, formaling, blanding og styring. Netop på disse områder har SKIOLD den mest gennemprøvede teknologi og det største udvalg i komplette løsninger fra mindre gårdanlæg til store industrianlæg.

SKIOLD leverer løsninger til håndtering af korn i hele verden fra transportudstyr til siloer og bearbejdningsudstyr til f.eks. tørring, rensning, sortering og afsækning. Der leveres såvel små som store industrielle løsninger designet til den enkelte kunde.

 

Vigtigste arbejdsopgaver:

I en nyoprettet stilling, og med reference til ledelsen i divisionen, hvor du forventes at være med til at forme stillingens indhold og kritiske succesfaktorer, vil nøgleopgaverne være:

  • Bindeled imellem Salg og R&D, med input til R&D om nye produkter, varianter og udgående produkter (vedligeholdelse af produktlinie).
  • Fastsætte salgspriser – dokumentere
  • Bindeled til markedsføring af produkter, herunder ansvar for grundlaget for hele den tekniske ”pakke” med R&D og
  • Udfærdige og internt markedsføre ”Why Buy” (salgsargumenter).
  • Ansvarlig for ”Sales Tools Box”.
  • Præsentation og træning til såvel interne som eksterne kunder samt leverandører.
  • Konkurrentanalyse og –overvågning, samt ”beat sheets”
  • Koordinere og sikre alignment med de øvrige Divisioner/Business units
  • Øvrige ad hoc-opgaver.

Den ideelle kandidat:

  • Relevant teknisk uddannelse, sandsynligvis ingeniør, gerne suppleret med en afsætningsmæssig uddannelse, kombineret med en kommerciel
  • Erfaring fra international virksomhed der sælger investeringsgoder, eksempelvis tekniske løsninger til Agro sektoren vil være en fordel.
  • Have kendskab til det kundesegment som vores klient henvender sig til, vil være en klar
  • Team orienteret, og evnen til at få succes i en matrix organiseret organisation.
  • Skal kunne tale og skrive dansk, engelsk – og gerne kendskab til
  • Må forvente op til 30 rejsedage om året.

Øvrigt:

Til stillingen er knyttet særdeles spændende udviklingsmuligheder, hvor man sammen med virksomhedens øvrige ledergruppe vil have indflydelse på såvel den operationelle som den strategiske udvikling.

Nøgleord om virksomheden sagt af medarbejdere:  En ejer der aktivt investerer i udvikling på alle   fronter, korte beslutningsveje, gode kolleger, der aktivt tager del i den fastlagte udvikling. Der er store muligheder for at præge ens dagligdag.

Kontakt og Ansøgning

Kontakt i fortrolighed partnerne Christian Enghave 4044 1492 eller Preben Svendsen 4044 1493 for yderligere oplysninger.

Ansøgning ved at benytte linket Opret ansøgning placeret over denne stilling.